SVĚŘOVADLO

Místo pro tvůj příběh

„Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít.“  Mark Twain

Víš, co nás všechny na příbězích tak baví a přitahuje?

Osudy lidí,které nás spojují a pomáhjí nám věřit.  Uvědomujeme si, že v tom nejsme sami, koho něco trápí a příběhy se šťastným koncem nám dávají naději na úspěch. V příbězích nacházíme  inspiraci, motivaci i sílu nevzdat se a  jít dál...

Poděl se ve Svěřovadle o svůj příběh. Ať už to bude příběh se šťastným koncem, něco, co tě aktuálně trápí nebo něco, čím sis už prošla. Jsem přesvědčená o tom, že každý takový příběh bude přínosem pro některou z nás.

Nebo si přečti, jak si udělat jednoduchý, tříkrokový rituál odpuštění.

Možná jsi teď na někoho naštvaná, něco se ti nepovedlo, někdo tě trápí, s někým jsi se nepohodla. 

Možná jsi se nešťastně zamilovala, nebo se bojíš, že tě někdo opustí.

Možná máš jen strach, že něco nedokážeš, trápí tě, že se ti nevede v práci.

Možná se cítíš sama, protože ti děti vyrostly a už tě nepotřebují nebo si s nimi v poslední době nerozumíš.  

Rituál odpuštění ti  pomůže  zbavit se nepříjemných pocitů zlosti, křivdy, zrady, i smutku. 

Rituál odpuštění

Krok 1 - Rozloučení

Tužka a papír dělají zázraky. Když nemáš ve své blízkosti člověka, kterému by ses mohla s důvěrou svěřit, je nejlepším řešením vypsat se. Skvělé je, udělat si rituál. Napiš na papír, co tě trápí nebo napiš dopis, tomu, kdo ti ublížil (posílat ho nebudeš). Neber si servítky a napiš to pěkně od plic, jak to vidíš a co si o něm myslíš. Vypiš se ze svých pocitů, z toho, co se stalo, jak moc jsi zklamaná a jak tě to bolí.  A potom, někde  venku, v klidu  a o samotě zapal tenhle papír  se slovy:  „Spolu s ohněm, který zničí vše co nepotřebuji, propouštím to, co mi ublížilo." Rozfoukej zbytky shořelého papíru a nechej  vítr, aby je odnesl. 

 

Krok 2 - Vzkaz sobě

Až se vrátíš domů, co nejpodrobněji  popiš, jak bys chtěla, aby ses cítila a proč. Důležité je, psát v přítomném čase, jakoby už to teď bylo. Může to vypadat třeba takhle:

Cítím se skvěle, mám teď více času sama pro sebe. Plním si svoje sny a cíle, na které jsem až doteď neměla čas a mám opravdu radost z toho, že se mi to daří.  Jsem na sebe pyšná, jak skvěle zvládám situaci, ze které jsem byla smutná. Pocit smutku a zklamání vystřídal pocit klidu a vnitřní vyrovnanosti, který si plně uvědomuji každý den. Raduji se ze všeho , co mi nové dny přináší a každý večer usínám s vědomím, že už je mi dobře.

To, že jsem teď sama mi dává dostatek prostoru na to, abych mohla poznat někoho nového, člověka podle mých představ. Takového, který si mě váží, vnímá moje kvality a přednosti a je stejně jako já vděčný za to, že jsme se poznali... 

Krok 3 - Čas uzdravování

Nechej si tohle psaní položené na nočním stolku a přečti si ho káždé ráno po probuzení a každý večer před spaním. Věnuj pár minut představě, že všechno, co jsi si do svého vzkazu napsala už je pravda.

Svůj vzkaz můžeš postupně dopisovat a upravovat. Vše je dovoleno.

Pokud by se do tvé mysli vkrádaly pochybnosti o pravdivosti těchto slov, pochval se za to, že jsi si toho všimla. „Je skvělé, že jsem si všimla toho, že ke mně přicházejí pochybnosti o pravdivosti těchto slov, ale i přesto si dovoluji důvěřovat jim."

Buď důsledná a trpělivá a výsledky se dostaví.

Potřebuješ s něčím pomoci? Na něco se zeptat?

Napiš mi na marcela@marcelakrejcarova.cz 

nebo mi zavolej na +420 608 910 006